מכונות להסרת שיער מקצועית ללא פשרות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

בשעה טובה ומוצלחת לאחר שנים של לימודים והתמחויות, הגיע הרגע לפתוח את הקליניקה הפרטית שלך בה רבות (אולי גם רבים) ייהנו מטיפולי קוסמטיקה, אסתטיקה ויופי ברמה הגבוהה ביותר. כדי להשלים את סל השירותים, מכונות להסרת שיער הן לחלוטין משהו שכדאי לקחת בחשבון ולרכוש עבור הקליניקה. הרי כבר למדת והתמחית ורכשת ידע, ברור שכדאי להשתמש בו כדי לעשות טוב ולהעלות חיוך על פני הלקוחות!

כדי לעשות זאת, יש לרכוש את המכונה המתקדמת והטובה ביותר בשוק. כזו שמבטיחה תוצאות מעולות בלי מאמץ וכמובן בלי תופעות לוואי וכאבים. במאמר זה, נעזור לך להבין כיצד לבחור את המכונה המושלמת שמתאימה בול לקליניקה שלך!

 

כל מה שצריך לדעת על רכישת מכונות להסרת שיער

באופן כללי, טיפולי הסרת שיער דורשים היכרות מעמיקה עם סוגי עור שונים, סוגים של שיער גוף וכמובן, עם הטכנולוגיה שרק הולכת ומתקדמת בקצב מסחרר. בכל יום משוחררות לשוק מכונות להסרת שיער עם חידושים שמטרתם להעלים את הכאב המאפיין את טיפולי הסרת השיער, להקליל את הטיפול ולהפוך אותו למהיר הרבה יותר.

ברגע שקליניקה מאמצת מכשור שכזה, היא תיצור לעצמה מוניטין חיובי ומפה לאוזן, השמועה על הטיפולים המעולים ונטולי הכאבים תגיע לכל מי שהדבר רלוונטי כלפיו או כלפיה. וההצלחה? תגיע במהירות! מלבד זאת, יש כמה דגשים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת המכשור לקליניקה:

  • עמידה בתקנים – חובה לבחור מכונות להסרת שיער העומדות בתקנים של מכון התקנים הישראלי, ובאישור ממשרד הבריאות. מדובר בטיפול שעלול לגרום לתופעות לוואי אם לא מתבצע כהלכה, וכשמקצועיות היא המטרה, כדאי להיצמד לנושא התקנים והאישורים ככל האפשר.
  • הכשרות – בכדי להשתמש במכונות להסרת שיער יש לעבור הכשרה פורמלית בתחום הקוסמטיקה ולקבל אישור ממשרד הבריאות להפעלת מכשירים להסרת שיער בישראל. בנוסף, לאחר בחירת המכשיר בדרך כלל נדרש לעבור גם השתלמות והכשרה באופן ספציפי למכשיר המדובר.
  • ביצוע הטיפול – רק מי שלמדו קוסמטיקה קלינית, קוסמטיקה פרא-רפואית או עברו הסמכה ייעודית להסרת שיער בטכניקה המשויכת למכשיר הספציפי בלבד.
  • מול הלקוחות – גם מול הלקוח או הלקוחה חשוב לנהוג בשלבים. למה הכוונה? לא לקפוץ ישר לטיפול עצמו, אלא לבצע קודם כל תשאול מעמיק בכדי לוודא שהאדם לא אלרגי או רגיש מידי. מטרת התשאול הינה לאפיין רגישות עורית, בעיות וסימפטומים אחרים שעשויים להשפיע על טיב התוצאה.

על הקליניקה שלך ידברו עוד המון!

נכון שזה מרגש?! כל ההשקעה הזו, וסוף סוף מגיעה ההזדמנות לצאת לדרך ולהתחיל ליישם את מה שלמדת, ועל הדרך לשמח אחרים ואחרות. כעת כשידוע לך הכל אודות מכונות להסרת שיער הגיע הזמן לרכוש מכונה להסרת שיער לקליניקה שלך, ולהציע את אחד השירותים המבוקשים ופופולאריים ביותר בכל העולם. על אחת כמה וכמה, עכשיו – כשהקיץ עוד רגע כאן!

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!