ממוגרפיה: מה אתם צריכים לדעת לפני הבדיקה?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

בדיקות שכוללות בתוכן סריקה עשויות להביא איתן לא מעט חששות. מצד אחד על פניו הבדיקות לא אמורות להיות כואבות, אך מצד שני עשויה להיות תחושת אי נעימות. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מכניסים את עצמכם לבדיקה מהסוג הזה? המאמר נכתב בדגש על בדיקת ממוגרפיה שמיועדת עבור נשים לגילוי סרטן השד. אך בפועל היא יכולה להיות רלוונטית גם במקרה של סקירת מערכות מוקדמת או כל בדיקה אחרת בסגנון. התאימו את הדברים שנגיד לכם כאן בהתאם לבדיקה שאותה אתם עומדים לעבור.

 

הבדיקה לא אמורה לכאוב

הגיע הזמן להסיר את החשש העיקרי שעשוי להעסיק אותך בעת ביצוע בדיקת ממוגרפיה. כמו סקירת מערכות מוקדמת, הבדיקה הזאת לא אמורה לכאוב בכלל. ישנן נשים שמספרות כי הן הרגישו במהלך הבדיקה תחושת אי נוחות מסוימת. אך מעבר לתחושת אי נוחות, אינך אמורה להרגיש תחושת כאב משמעותית. כך שלפחות מהבחינה הזאת את יכולה להרגיע את עצמך. בסופו של יום כאשר הבדיקה לא כואבת, אין סיבה שלא תבצעי אותה. נדגיש כי גם כאשר הבדיקה כואבת, בחלק מהמקרים לא ממש תהיה לך אפשרות להתחמק ממנה.

 

תקראי על הבדיקה עצמה

זה שאת נמצאת כאן וקוראת על בדיקת ממוגרפיה זוהי בהחלט החלטה נבונה. את צריכה להגיע עם כמות ידע נרחבת ככל האפשר לקראת הבדיקה הקרובה. ככל שיהיה לך יותר ידע לקראת הבדיקה, כך תוכלי להרגיע את עצמך יותר. לעיתים נשים שמגיעות ללא כל ידע מוקדם, יחששו מדברים שלא באמת אמורים לקרות. לבדיקות שדומות לממוגרפיה יש שמות מאוד מפחידים, אך בפועל הן לא באמת מהוות סכנה. את יכולה להוריד את מפלס הלחץ כאשר את תועילי בטובתך לקרוא על הבדיקה קצת יותר. פתאום תוכלי להבין כי השד לא כל כך נורא כמו שהיה נדמה לך.

 

תוכלי לקחת תרופה להרגעה

נדגיש כי תרופת הרגעה טבעית ניתן לקחת, אך לרוב בהתייעצות עם הרופא. לרוב תרופות הרגעה טבעיות לא אמורות לשבש את התוצאות של הבדיקה שמתבצעת. לפיכך אין מניעה שתיקחי את התרופה על מנת שתוכלי להיכנס לבדיקה רגועה לגמרי. אם אין אפשרות לקחת תרופת הרגעה לפני הבדיקה, תוכלי לעשות תרגילים אחרים לשחרור הלחץ. ברגע שאת נכנסת רגועה לבדיקה, התוצאות יהיו הכי מדויקות שיש. לא משנה אם מדובר על סקירת מערכות מוקדמת או כל בדיקה אחרת. כמובן שזה רלוונטי גם לבדיקת ממוגרפיה עליה אנו מדברים במאמר הזה.

 

המטרה מקדשת את האמצעים

גם אם הבדיקה עצמה פחות נעימה, תזכרי תמיד את הסיבה שבגללה את מבצעת אותה. המטרה במקרה הזה מקדשת את האמצעים, גם אם התחושות לא נעימות. בדיקת ממוגרפיה נועדה על מנת לגלות את סרטן השד בזמן המהיר ביותר. סקירת מערכות מוקדמת מאפשרת לך לוודא כי הכל בסדר עם העובר שלך. הבדיקות האלה הן חשובות מאוד, ולכן את לא באמת יכולה לוותר עליהן. כך שגם אם את לא מרגישה בנוח, תזכרי כי תחושת אי הנוחות עוברת. לאחר מכן את תוכלי להוריד את מפלס הלחץ ולהמשיך בחיים שלך מבלי שיהיו בעיות מיוחדות.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!