הסרת שיער בהריון: בטיחות ההליך

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בהריוןהסרת שיער בלייזר מכוונת לפיגמנט כהה בשיער וגורמת לפגיעה תרמית או מכנית בזקיק השיער. למעשה, מדובר היום בשיטה הטובה, האיכותית והיעילה לביצוע הסרת שיער לצמיתות, אך חשוב להבין כי בהריון שיטה זו איננה מומלצת כלל וכלל ויש לכך כמה סיבות. 

 

מדוע מומלץ שלא לבצע הסרת שיער בלייזר בהריון?

ראשית כל, אין מחקרים שמעריכים את בטיחות הסרת שיער בהריון, ולכן רופאים רבים ממליצים להימנע מההליך בגלל היעדר מידע על ההשפעה על העובר. מדובר בקרני לייזר שיכולות לייצר פגיעה ולכן כדאי להימנע ולחכות עד שתסיימי את ההריון, תלדי תינוק חזק ובריא, תסיימי להניק, תשקמי את הגוף שלך ורק אז מומלץ להתחיל את הטיפולים. בנוסף, חשוב לזכור כי במהלך ההריון הגוף עובר המון אבל המון שינויים הורמונליים, הורמונים עולים, הורמונים יורדים, ויש עוד כל מיני שינויים פיזיולוגיים ולכן לא תמיד אם מבצעים את הסרת השיער בשלב זה, הדבר אכן יעיל ומונע צמיחה של השיער לצמיתות.

אבל אם את עדיין בוחרת לעבור טיפול אחד, או סדרת טיפולים של הסרת שיער בהריון, יש להימנע מביצוע ההליך בשליש האחרון, מכיוון שבשבועות האחרונים להריון, הגוף רגיש מאוד וההליך יהיה מאוד לא נוח בלשון המעטה.

הסרת שיער באמצעות מחט חשמלית

קיימים שני סוגי זרמים אלקטרוניים שמשמשים להסרת שיער במחט חשמלית, תרמוליזה וגלוונית. תרמוליזה נקראת גם גל רדיו, גל קצר או תדר גבוה, ואלקטרוליזה גלוונית שולחת זרם חשמלי דק לאזור בו מתבצעת הסרת השיער.

הסרת שיער במחט חשמלית אינה מומלצת מכיוון שהעובר מוקף במי שפיר, שפועלים כמוביל חשמל, ומסיבה זו, מטפלי הסרת שיער רבים דורשים מכתב מהרופא שמאשר את הטיפול במהלך ההיריון.

קרמים ומדבקות

החששות העיקריים עם מחלות נשימה במהלך ההיריון הם החומרים הפעילים בקרמים ובמדבקות להסרת שיער. אין עדות מדעית שקובעת שמוצרים אלו מזיקים במהלך ההיריון, ובהעדר מידע מספק על בטיחות הטיפולים, יתכן שיהיה מומלץ להימנע משיטות אלו של בזמן הריון.

בדומה לכל הליך קוסמטי, מומלץ לנסות הסרת שיער על שטח עור קטין כדי לבחון את התגובה. לאחר שהכימיקלים נחשפים לחמצן, הם משאירים ריח מובהק שעשוי להיות מאוד לא נעים עבורך, ובמקרים נדירים ידועים כגורם לתגובה אלרגית. 

לכן מומלץ לנקוט באמצעים נוספים על מנת לוודא שהאזור מאוורר היטב, ולתזמן נכון מפגש טיפול הסרת שיער בקרמים ומדבקות, על מנת שלא ייווצרו כוויות כימיות.

גילוח

למרות שאין זו האפשרות הקלה ביותר, גילוח תמיד יהיה הבחירה הזולה והנוחה ביותר. השיטה הכי טובה לבצע הסרת שיער בהריון היא באמצעות גילוח משום שהיא בטוחה לשימוש ולא פוגעת לא באם ולא בעובר. שיטה זו מומלצת גם בזמן הנקה. גילוח ניתן לבצע ברגליים, במפשעות, בידיים או בכל אזור אחר שהשיער מפריע אך לא מומלץ לבצע הסרת שיער באמצעות גילוח באזור הפנים, הגב או הבטן, משום שהשיער נוטה לצמוח עבה יותר וכהה יותר. אם החלטת לבחור בהסרת שיער בשיטה זו, מומלץ להשתמש בקרם לחות טוב מדי יום, כך שהעור יהיה רך לגמיש לפני הגילוח, וכמובן שיש למרוח כמות נדיבה של קרם לחות על העור באזור הגילוח.

קרם לחות שמכיל ויטמין E מסייע לנשים רבות להימנע מגילוח בתדירות גבוהה, לכן מומלץ לבדוק את מגוון הניחוחות והרכיבים הנהדרים של ג'ל גילוח, ולקנות סכין גילוח חדש ואיכותי.

שעווה

שיטה נוספת לבצע הסרת שיער בהריון, שיטה שאין בה כל סכנה או תופעות לוואי היא הסרת שיער בהריון באמצעות שעווה. נשים הרות עשויות לגלות שעורן מגיב אחרת לטיפול הסרת שיער בהריון בשעווה. העור עשוי להיות רגיש יותר; לכן שימוש בתחליב מרגיע לפני ואחרי השעווה עשוי להפחית את הצריבה או תחושות העקצוץ, כמו גם למנוע זיהום, להפחית גירוי וכל אדמומיות שהשעווה עלולה לגרום.

מומלץ תמיד לבדוק עם הרופא לפני הסרת שיער בהריון בשעווה, מכיוון שיתכן שיש סיבה פרטנית לכך שהשעווה אינה מומלצת עבורך במהלך ההיריון. חלק מהנשים ההרות מוצאות שטיפולי שעווה קלים ויעילים יותר מאשר שיטות אחרות. טווח המחירים להסרת שיער בשעווה במהלך ההיריון נע בין 500-100 ₪ למפגש טיפול.

הסרת שיער בהריון
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!