הסרת שיער גברים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער גבריםהסרת שיער גברים

מבחינת חלק מהגברים, שיער הגוף, למרות שצמיחה נורמלית לחלוטין, מהווה נקודת כאב. כלומר, יש המון גברים שהיו פשוט רוצים להנות מחיים קלים יותרו לא להתמודד עם הסיוט שמלווה אותם בכל פעם שהם רוצים להסיר שיער מיותר שמפריע להם ביום יום. אבל בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של היום, הסרת שיער גברים הופכת את תהליך הסרת השיער מנקודות מסוימות בגוף או מכל הגב, לתהליך פשוט, וללא תופעות הלוואי הרגילות כמו חיתוך מסכיני גילוח וצמיחת שיער מוגברת. והיתרון החשוב ביותר הוא שהפתרון פחות או יותר קבוע. כלומר, תוך מספר טיפולים ניתן להסיר שיער כמעט מכל אזור בגוף, עם מינימום כאב ומקסימום של תוצאות. 

ככל שיותר גברים מפסיקים להשתמש בסכיני גילוח ובוחרים בהליכי לייזר כדי להחליק את האזורים השעירים בגופם, חשוב להבין את תהליך הסרת שיער גברים, מהאופן בו ההליך עובד, כמה הוא עולה, היתרונות והחסרונות, כמו גם למה בדיוק אתם יכולים לצפות אם תבחרו בהליך. 

מה זה הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער באמצעות לייזר הוא הליך שבמהלכו קרן לייזר מכוונת לעור להסרת שיער ומניעת צמיחתו. ההליך אינו כואב, וכאשר הלייזר פוגע במלנין בזקיקי השיער, הוא יוצר תגובה שמובילה בסופו של דבר להרס זקיק השיער. אותם זקיקים בעצם מומתים בתהליך מהיר ויעיל במיוחד. עם הזמן וסדרת טיפולים שמהלכם נקבע בהתייעצות לפני ההליך עם איש מקצוע, השיער ממשיך לצמוח בקצב דליל, עד שהוא מפסיק לצמוח לגמרי. העובדה שהלייזר פועל על המלנין בזקיק פירושה הסרת שיער בשיטה יעילה לאנשים ששיערם כהה יותר בפיגמנט מצבע עורם. טכנולוגיות לייזר חדשות מטפלות בשיער כהה כנגד עור כהה, ובפגישת הייעוץ ניתן לקבוע מועמדות מתאימה של המטופל להליך.

יתרונות הסרת שיער

מכיוון שגברים נוטים לחוות צמיחת שיער סמיך וגס, הסרת שיער גברים משיגה תוצאות יעילות לדילול צמיחת השיער מבלי לגרום לחיתוך מסכין גילוח, צמיחת שיער גס ומרובה או גירוי כרוני שקשור לשיטות נפוצות להסרת שיער כגון שעווה וגילוח. התוצאות הן קבועות למדי, מה שמקצר את התחזוקה ומאפשר תוצאות טבעיות יותר, שזהו יתרון מובהק לאזורים מסוימים בגוף. לא ניתן לגלח אזורים גדולים כמו הגב או אזורים רגישים כמו המפשעות או האוזניים, לכן הסרת שיער גברים מציעה פתרון שנמשך כמעט לכל החיים.

האזורים בגוף הנפוצים ביותר להסרת שיער לגברים:

הגב והכתפיים. בשל האופי הנגיש של אזורים אלו, הסרת שיער היא שיטה אופטימלית להיפטר משיער באזורים אלה, כך שניתן ללבוש גופיה ללא חשש, עם תחזוקה מינימלית.

זקן וצוואר. לגברים שמתגלחים לעתים תכופות בשל צמיחה מתמדת באזור הצוואר הרגיש, הסרת שיער בלייזר מסייעת בשמירה על קצה זקן חד ללא צורך בגילוח.

הגב. יותר גברים פונים היום לשיטות הסרת שיער בלייזר לצמיתות על הגב. לייזר באזור זה גורם לחלק מהגברים להרגיש בטוחים לחשוף את גבם, מה שמקטין גם מטרדים כמו אקנה וצמיחת שיער.

כשזה מגיע לטיפולי הסרת שיער, ללייזרים שונים יש יתרונות שונים. טיפולי אור או טיפולי IPL, למשל, משיגים תוצאות טובות על גווני עור בהירים, בעוד שלייזר דיודה נוטה לעבוד על מגוון רחב יותר של סוגי עור. 

הסרת שיער כמה זה עולה וממה המחיר מושפע?

המחירים של הסרת שיער משתנים ותלויים בכמה גורמים עיקריים כמו המקום בו בוחרים לבצע את הטיפול. יש מכונים שמציעים מחירים קבועים לכל טיפול או סדרה של טיפולים, יש כאלה שמציעים מבצעים מפעם לפעם ולכן חשוב להתעדכן. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא האזור בו עושים את הטיפול. כלומר, ככל שהאזור גדול יותר, ככה המחיר לטיפול עולה. גם כמות הטיפולים משפיעה על המחיר וככל שהשיער עבה יותר ככה המחיר עולה. גם סוג המכשיר משפיע על המחיר משום שהיום יוצאים לשוק מכשירים מתקדמים כל הזמן. 

המחירים להסרת שיער אצל גברים נעים בין 600-1,200 ש”ח לטיפול כאשר המחיר הנמוך מופנה לטיפולים באזור קטנים כמו פנים למשל והמחיר הגבוה לאזורים גדולים כמו גב, בטן, ידיים ורגליים. בדרך כלל יש צורך ב-6-14 טיפולים. 

הסרת שיער גברים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!