שיטות הסרת שיער מפשעות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער מפשעותשיטות הסרת שיער מפשעות

טיפוח שיער הערווה אינו תהליך מסוכן אם הוא מבוצע על ידי אשת מקצוע מומחית בתחום, מכיוון שככל שהתהליך הרחב יותר, כך הסיכון לפציעה גבוה יותר. גזירת השיער המיותר, למשל, פחות מסוכנת מגילוח ושעווה, אבל התוצאות בשיטות אלה אינן נמשכות לטווח הארוך. אם את חולמת שהאזור האינטימי יהיה חלק ולא משנה מה הסיבה שלך, יש כל מיני דרכים לעשות את זה וכל מיני סוגים של טיפולים, כאשר לכל טיפול יש את היתרונות והחסרונות שלו. 

מאמר זה מציג מספר שיטות הסרת שיער מפשעות בגישות בריאותיות ובטיחותיות. לכן לפני בחירה בשעווה חמה או סכין גילוח להסרת השיער בבית, חשוב לזכור שהסרת שיער מפשעות אינה דומה להסרת שיער מכל הגוף, ולכן נדרשת מומחיות מקצועית לתהליך.

הסרת שיער מפשעות בלייזר

הסרת שיער מפשעות בלייזר מניבה תוצאות שנמשכות לטווח הארוך, וזוהי השיטה הטובה ביותר. על ידי הפיכת אנרגיית האור לחום, טיפול בלייזר פוגע בזקיק השיער שמתחת לעור, ומעכב את הצמיחה מחדש. שיטה זו עובדת הכי טוב על נשים עם שיער כהה ועור בהיר, כי אור הלייזר מכוון לפיגמנט כהה. 

גם גברים בוחרים הסרת שיער בלייזר, במיוחד ספורטאים או רקדנים. אבל חשוב להבין שזוהי התחייבות שדורשת בדרך כלל שניים עד שישה טיפולים, וחלק מהאנשים עשויים להזדקק לשישה עד שמונה מפגשי טיפול. אין ספק כי מדובר בשיטה היעילה והבטוחה ביותר, ללא תופעות לוואי, ללא הגבלות (פרט מזה שאסור לנשים בהריון לבצע את התהליך ואסור להיחשף לשמש בסמוך לטיפול).

בחירה בשיטת מחט אלקטרונית

למרות שזוהי שיטה ארוכה של הסרת שיער, מחט אלקטרונית נחשבת לשיטה היחידה של הסרת שיער לצמיתות. עבור אנשים עם שיער ערווה אפור או בהיר, זוהי אלטרנטיבה מצוינת לטיפול בלייזר להשגת מראה חסר שיער או להתמודדות עם שערות ערווה חודרניות מטרידות.

חום או אנרגיה כימית, או תערובת של השניים, מועברים באמצעות מחט דקה שמוחדרת לכל זקיק שיער. למרות שעשויה להופיע אדמומיות קלה של העור במהלך הטיפול או לאחריו, זוהי תופעת לוואי זמנית, ובסך הכול ההליך בטוח מאוד, אבל יתכן שיהיה צורך במפגשי טיפול מרובים.

קצירה

כשזה מגיע להליך הסרת שיער מפשעות, קצירה באמצעות מספריים היא האפשרות הבטוחה ביותר. שיטה זו אינה נפטרת מכל השיער, אבל היא יכולה לסייע באסתטיקה של האזור. הסיכון היחיד הוא שימוש שגוי במספריים לקיצוץ השיער מכל האזור, שעלול להוביל לחתכים.

מריחת קרם להסרת שיער מפשעות

לנשים שמעוניינות להקפיד על שגרת טיפוח העור באופן טבעי, קרם הסרת שיער, שמכיל חומרים כימיים, לא יתאים. יחד עם זאת, הקרם ממיס את השיער על פני העור, ולכן זוהי גישה בטוחה.

בדומה לכל קרם רפואי אחר, חשוב להתחיל עם שימוש על אזור קטן בעור כדי לוודא שאין תגובה שלילית. כל עוד מקפידים על זהירות, זוהי שיטה טובה של הסרת שיער. החיסרון של השיטה הזו, בדומה לגילוח הוא שהשיער צומח די מהר ולא נפטרים ממנו לחלוטין, כמו בלייזר למשל.  

עלות הסרת שיער מפשעות

עלות הסרת שיער משתנה בהתאם לכמות השיער שיש להסיר, ושיטת הטיפול הנבחרת. הסרת שיער בלייזר כרוכה בעלות של 185 ₪ למפגש טיפול בודד, או בעלות של 94 ₪ למפגש טיפול בודד בתוך חבילת טיפולים. כמובן, שאם תבחרי לבצע הסרת שיער במפשעות בשיטות אחרות כמו שעווה למשל, לטווח הקצר המחיר יהיה נמוך יותר. קוסמטיקאית לוקחת בממוצע בין 60-120 ש“ח לטיפול הסרת שיער באזור המפשעות. 

איך תבחרי את השיטה שהכי מתאימה לך?

זו שאלה מאוד אישית ואינדיוידאולית. לרוב כדאי לבחור את השיטה המתאימה בהתאם למטרה שלשמה את רוצה להסיר את השיער. למשל, אם מדובר בכך שאת רוצה להנות מלבוש ביקיני חשוף לאורך כל עונת הקיץ, שווה לחשוב בחיוב על הסרת שיער בלייזר באזור זה. גם התקציב כמובן משפיע וגם סף הכאב שלך יקבע את הבחירה. אם את לא רוצה לחוות את המריטות בשעווה באזור זה שהוא נחשב למאוד רגיש, כדאי לשקול פתרונות אחרים. 

הסרת שיער מפשעות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!