הסרת שיער המלצות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער המלצותאת רוצה לעשות הסרת שיער ולא מוצאת את הידיים והרגליים? את לא בטוחה מה השיטה הטובה עבורך? אולי שעווה, אולי חוט ואולי בכלל ללכת על תהליך של הורדת שיער לצמיתות כמו לייזר? אל תדאגי. את לא לבד. תעשיית הורדת השיער היא תעשייה גדולה המתפתחת במהירות ולא בכדי. בכל העולם נשים רבות מתמודדות כל יום מחדש עם הנושא והעולם המודרני והמתקדם בו אנו חיות מספק לנו חידושים והתפתחויות בתחום בכל יום.

במאמר הבא נבחן את האפשרויות השונות העומדות בפנייך. בין שאת צעירה המתחילה בימים אלו להוריד שיער בפעם הראשונה ובין אם את אישה מבוגרת שכבר ראתה דבר אחד או שניים אבל רוצה למצוא את הפתרון המושלם עבורה.


הסרת שיער, המלצות לזו שרוצה להישאר בבית

את לא רוצה ללכת למכון להסרת שיער. אין לך זמן או כסף להשקיע בתהליך. האמינו לנו, אנחנו יודעות בדיוק על מה את מדברת. נשים רבות מעדיפות לא לעבור הסרת שיער במכון או אצל קוסמטיקאית אלא לעשות את זה בבית. במקום הנוח שלהן. אולי הן מעדיפות לשמור על צניעותן ולא לעבור את התהליך מול משהי שהן לא מכירות ועוד.

אם את מעוניינת להוריד שיער בבית, תשמחי לדעת כי בפנייך יותר אפשרויות משחשבת. את כולן נסקור כאן בהרחבה.

  • הורדת שיער בסכין גילוח : השיטה המהירה, הקלה והמוכרת בעולם. היום את יכולה למצוא בכל פארם סכיני גילוח במכירים מצוינים. שימי לב כי בדרך כלל יש מבצעים, בטח אם את קונה סכין באחת מהרשתות הגדולות, כך שלא אמורה להיות שום בעיה לא של מחיר ולא של שימוש. שימי לב, במידה ואת רוצה להוריד שיער במקומות בהם העור רגיש יותר ודק, שאת בוחרת סכיני גילוח עדינות המתאימות למשימה. תשמחי בוודאי לשמוע כי היום קיימים בשוק לא רק סכיני גילוח ידניים. כי אם גם סכיני גילוח המופעלים בעזרת בטריות. סכיני גילוח מהסוג הזה טובים במיוחד להורדת שיער בקו הביקיני וכיוצא באלו, במקומות בהם אנו רוצות להפעיל לחץ רב יותר ומדויק יותר.
  • הורדת שיער בשעווה: גם כאן מדובר על שיטה מוכרת וותיקה. אם תשאלו את הסבתות והאימהות שלכן, האמינו לנו שגם הן השתמשו בשעווה להורדת שיער גוף. אלא שאם הן היו עושות זאת אצל קוסמטיקאית, הרי שהיום אפשר להוריד שער בשעווה בקלות בבית. בכל חנות מתאימה תוכלי למצוא שעווה להורדת שיער בתצורות שונות. החל מרצועות שעווה וכלה בשעווה אותה ניתן לחמם במיקרוגל. שימי לב כי הורדת שיער בשעווה עלולה להיות מסוכנת שכן מדובר בהנחה של חומר חם, לעיתים על אזורים רגישים. כך שההמלצה היא לא לעשות שום פעולה אם את לא בטוחה שאת יודעת מה את עושה כדי לא להיפצע.
  • הורדת שיער בעזרת מכונת גילוח: אין ספק כי מכונות גילוח להורדת שיער גוף הפכו בשנים האחרונות למכשיר פופולארי בקרב נשים רבות. מדובר על כלי נוח לשימוש, שלא דורש יותר מדי עבודה מסביב. בנוסף, בניגוד לסכין, ששימוש בו לא מבטיח תוצאות לאורך זמן רב, מכשיר גילוח מאפשר לחלק לא מבוטל של נשים להשתמש בו רק פעם בכמה שבועות. ההמלצה היא לא לקנות מכשיר באימפולסיביות אלא לעשות מחקר ברשת שיעזור לך לבחור מכשיר גילוח מתאים.
  • הורדת שיער במכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי: כאן אנחנו נכנסות לרמה הגבוהה של הורדת שיער בבית. נשים רבות המעוניינות בהסרת שיער בלייזר אבל לא רוצות ללכת בשביל זה למכון ישמחו לדעת כי היום ניתן למצוא מכשירים להורדת שיער בלייזר הנותנים תוצאות מצוינות במכירים נגישים. חשוב לזכור כי הורדת שיער בלייזר זו פרוצדורה בה יש סיכונים והיא לא מתאימה לכל אחת. חשוב כמובן להקפיד על התמדה בשימוש במכשיר כדי לקבל תוצאה טובה בסוף הדרך. כך שבמידה ואת מעוניינת לרכוש מכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי, אל תשכחי לעשות מחקר מקיף ומעמיק שייתן לך את כל המידע הדרוש רגע לפני שאת מתחילה בתהליך.

הסרת שיער, המלצות לזו שרוצה להוריד שיער במכון קוסמטי

הסרת שיער במכון קוסמטי מתאימה במיוחד לבחורות ששיער אצלן זה דבר שיש לטפל בו. אם את מהבחורות שמגלות שיער חדש כמה דקות אחרי שהן הורידו את השיער הקודם, כנראה שלא יהיה מנוס מהליכה למכון בו תמצאי קוסמטיקאיות מנוסות שיעזרו לך לפתור את הבעיה.

אלא שהליכה למכון קוסמטי דורשת לא פעם מתן תשומת לב לפרמטרים שונים. החל מהמשמעות הכלכלית של הטיפול וחלה באופן בו מתנהל הטיפול במכון. כדי שתוכלי לבחור מכון קוסמטי שייתן לך מענה מקצועי במחיר משתלם, שימי לב לסעיפים הבאים:

  1. בקשי פגישת ייעוץ: במידה ואת לא יודעת איזה טיפול מתאים עבורך, אין סיבה שלא תתייעצי עם קוסמטיקאית מקצועית. היום, קיימות בשוק אפשרויות שונות לבחורות הסובלות מדברים שונים. החל מטיפולים ייחודיים להסרת שיער בפנים כמו אפילציה, לייזר וכדומה וכלה בתכשירים המוכרים כמו חוט, שעווה וכן הלאה. כך שהדבר הטוב ביותר הוא לשאול.

זכרי, לא כל טיפול מתאים לכל אחת. אם נתייחס לטיפולים להסרת שיער בלייזר בתור דוגמא, בחורות הנוטלות תרופות מסוימות באופן קבוע, או בחורות שסוג השיער שלהן לא מתאים לטיפול, לא יוכלו בהכרח לעבור אותו מה שיאלץ מהן למצוא פתרון אחר. כך שאין ספק כי היוועצות באשת מקצוע תעזור לך להבין איפה את עומדת ביחס לטיפולים המוצעים היום בשוק.

  1. אל תתפתי למבצעים בלי לדעת על מה את חותמת: מכיוון שמדובר על שוק רחב שפוטנציאל הרווח שלו גדול במיוחד, מכונים רבים מפתים את הלקוחות שלהם במבצעים שונים. אלא שבסופו של יום, יש כאן שיקול כלכלי ומקצועי. בנוסף, דעי כי אם מקום אחד מציע הנחה גדולה סביר להניח כי במכון אחר תוכלו למצוא את אותו השירות במחירים דומים. כך שההמלצה היא תמיד לבחון כמה אפשרויות כדי לקבל בסופו של יום את המחיר המשתלם ביותר. אל תשכחי לבחון כל אחת מהאפשרויות לעומק. הביני מה הזכויות שמקנה לך חבילת השירות. מה אורך כל טיפול וטיפול ולכמה זמן ההטבה שלך תקפה. את לא רוצה לשלם הרבה כסף ולגלות שהוא הלך סתם לפח.
  2. זכרי כי מכשור מקצועי, ידיים מיומנות ויחס אישי עולים כסף: הסרת שיער היא לא רק הסרת שיער. לא מדובר כאן בתהליך ענייני בלבד. עלינו לקחת בחשבון כי מדובר גם, במקרים רבים בתהליך נפשי. הורדת שיער נעשית לא פעם במקומות אינטימיים במיוחד. את עושה את התהליך כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך ונמצאת בעמדה נפשית פגיעה תוך כדי טיפול. לכן חשוב שבמכון בו את בוחרת יהיה צוות מקצועי ונעים של קוסמטיקאיות איתן תוכלי להרגיש בנוח. בנוסף, זכרי כי יעילות הטיפול, בוודאי אם מדובר על הסרת שיער בלייזר, אבל לא רק, טמונה בסוג המכשיר בו משתמשים במכון. כך שלעיתים שווה להשקיע כמה שקלים נוספים כדי לקבל שירות מצוין.

אם את מתלבטת ורוצה לשמוע עוד, את מוזמנת להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!