לא משלמים ביוקר: כך תמצאו את המחיר המשתלם ביותר להסרת שיער בלייזר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

המחיר המשתלם ביותר להסרת שיער בלייזרשיטת הטיפול הנפוצה ביותר כיום בתחום הסרת השיער הוא הלייזר. מאחר ומדובר בטיפול שאינו כרוך בסבל רב ותדירותו נמוכה, עשרות אלפי אנשים בוחרים להשקיע מאות ואלפי שקלים כדי להיפטר מהשיער לצמיתות. הבעיה היא שעם הביקוש עולה גם ההיצע וקל מאוד להיאבד בין הצעות המחיר השונות לטיפולים. מה נחשב מחיר משתלם וממה להיזהר? מה יקר מידי ומה זול במידה מפוקפקת? המאמר הבא מגיע לעשות סדר בכל מה שרציתם לדעת על המחירים להסרת שיער בלייזר ולא הספקתם לשאול.

 

עושים סדר בבלגאן: אלו המחירים של הסרת שיער בלייזר

עכשיו אחרי שקיבלנו קצת מושג על מחירי הטיפול, הגיע הזמן להבין מה הן האפשרויות העומדות בפנינו כשאנחנו ניגשים לבחור את המקום שיעזור לנו להיפטר מהשיער המיותר:

.

סבסוד מקופת החולים: מבוטחי קופת חולים מכבי יכולים להנות מהשתתפות של הקופה בתשלום הטיפולים. במבצע משותף עם רשת מכוני הלייזר פורפורציה ניתן למצוא טיפולי הסרת שיער בעלות של החל מ30 ₪ לטיפול. כשהמחיר ההתחלתי משתנה בהתאם לאזור המטופל ומשך הטיפול.     

הסרת שיער ביתית בטכנולוגיית  IPL:  אחת האפשרויות העומדת בפני מי שמבקש להסיר שיער לצמיתות היא שורה של מכשירים ביתיים בטכנולוגיית קרני אור של IPL. חברות שונות מציעות מכשירים כאלו ועלותם נעה בין 300 ₪ ל1,500 ₪.

מכוני לייזר פרטיים: אנשי מקצוע בתחום הסרת השיער מציעים גם הם שירותי הסרת שיער לצמיתות. לרוב המחירים המוצעים לסדרה של עשרה טיפולים יהיו החל מ500 ₪ ומעלה בכפוף לאזורים המטופלים.  

רשתות הסרת שיער: מכוני הסרת שיער בלייזר בפריסה ארצית מציעים לרוב מחירים המותאמים ללקוח לאחר ייעוץ ראשוני. יתרון נוסף שנוכל לספר עליו הוא שפעמים רבות חברות אלו יוצאות במבצעים שהופכים את המחיר לכדאי. כך לדוגמה מציעה אמריקן לייזר 55% הנחה ברכישת טיפולים ללא הגבלה וחברת נאטורופיל מציעה 80% הנחה על אזור שני.

 

 

אל תיפלו בפח – טיפול יקר הוא לא בהכרח הטוב ביותר!  

טעות נפוצה של צרכנים היא התפיסה שמוצר יקר נחשב לאיכותי ואולם בכל הנוגע לטיפולי הסרת שיער בלייזר ישנה חשיבות רבה דווקא להכשרה של צוות המטפלים, איכות הציוד והמלצות טיפול מלקוחות מרוצים. כדי להבין זאת חשוב לדעת שכל מקום שמציע שירותי הסרת שיער בלייזר מתמחר את עלות הטיפול בהתאם למספר פרמטרים כאשר ברוב המקרים אין קשר ממשי בין אופן הטיפול לאיכותו. המחיר יכול שייקבע לאחר הייעוץ הראשוני למטופל או באמצעות מחירון קבוע ועשוי להשתנות בהתאם לדמי השכירות שמשלם המכון, היוקרה, רמת הביקוש לשירותי המכון ועוד.

כדי לדעת את טווח המחירים המשתלם ביותר חשוב לדעת מספר דברים לפני שבכלל פונים לקבלת הצעת מחיר. הדבר הראשון הוא שמרבית המכונים מציעים סדרות טיפולים הכוללות בין 5-12 טיפולים לאזורי הטיפול ככה שהמחיר המוצע יהיה לרוב על טיפול בודד כחלק מסדרת טיפולים. הדבר השני והחשוב לא פחות הוא התוצאות שאתם מעוניינים להשיג – לא כולם מעוניינים להסיר את השיער לצמיתות אלא רק לדלל אותו. ציינו את הציפיות שלכם מהטיפול בפגישת הייעוץ שכן זה יכול להשפיע על המחיר ועל טיב הטיפול.

לבסוף שימו לב לאופן תמחור הטיפולים על ידי החברה – המכשור שבה היא משתמשת, הכשרתם המקצועית של מטפליה והאחריות שנלווית לשירותי החברה.

 

עכשיו כשעשינו קצת סדר בבלגאן, אפשר לזרוק את השעווה והסכין ולצאת למסע אל גוף חלק. רק לפני, תשמרו לכם את המאמר הזה כדי שלא תשלמו ביוקר

 

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!