תנורים לפיתות- למה חשוב לבחור אותם בצורה נכונה?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

אם יש לכם מאפייה או מסעדה שאתה מציעים בה ללקוחות פיתות באפייה עצמאית, אתם בוודאי יודעים כי בכדי לאפות פיתות טריות בכמות הרלוונטית לכם, עליכם לרכוש תנור לאפיית פיתות אשר יתאים לצרכים שלכם. תנורי פיתות הם למעשה ציוד מיוחד שמטרתו היא ליצור פיתות אותנטיות ואיכותיות, טעימות ורכות בצורה קלה ונוחה. מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של תנורים לאפיית פיתות, טרם רוכשים את התנור הרלוונטי, יש צורך לבדוק את סוגי התנורים המוצעים כיום, את היתרונות שלהם ואת ההתאמה שלהם לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

איזה סוגים של תנורים לאפיית פיתות אפשר למצוא?

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של תנורים לאפיית פיתות, כאשר לכל אחד מהם יש את התכונות הייחודיות שלו ואת הפונקציות המיוחדות שלו. בין הסוגים הנפוצים ביותר ניתן למצוא: תנורים העשויים מלבנים שהם התנורים המסורתיים ביותר. מדובר על תנורים שעשויים מחמר והם מציעים את האופציה לשמר חום בצורה יעילה כך למעשה ניתן ליצור באמצעותם פיתות טריות, אפויות ופריכות בצורה מדהימה. כמובן שהתנורים הללו יידרשו מקום הרלוונטי במיוחד עבורם וכן התקנה מקצועית.

עוד סוג של תנורים הם תנורי המסוע. מדובר על תנורים אשר בהם מעבירים את הפיתות במהלך הבישול במסוע מיוחד, כך שניתן ליצור באמצעותם תוצאות עקביות ונפח גבוה.

עוד סוג של תנורים הרלוונטיים לאפיית פיתות הם תנורי סיפון. מדובר על תנורים אשר יש בהם כמה מדפים או סיפונים אשר בהם ניתן להניח את הפיתות לצורך אפייה. התנורים הללו מאפשרים לאפות במקביל כמה מוצרים שונים לרבות הפיתות.

כיצד תבחרו תנור לאפיית פיתות?

אם אתם מחפשים תנור לאפיית פיתות, הנה כמה פרמטרים חשובים שיכולים לסייע לכם בבחירת התנור:

ראשית כל, יש לבחון את הקיבולת של התנור וזאת בהתאם לכמות הפיתות שאתם מעוניינים לייצר בכל שעת עבודה איתו.

 שנית, עליכם לבחור את התנור בהתאם למרחב שיש לכם במטבח עבורו. לרכוש תנור במידות שלא רלוונטיות למקום, זה בהחלט לא דבר חכם או נכון.

כמו כן, יש לבדוק את הצריכה האנרגטית של כל תנור כאשר המטרה היא להפחית עד כמה שניתן בעלויות התפעול ועל כן, לבחור בתנור חסכוני באנרגיה.

פרמטר נוסף שעליכם לבחון הוא האם התנור בעל בקרת טמפרטורה אשר תאפשר לכם להשיג תוצאות עקביות באפיית הפיתות שלכם.

עוד דבר שחשוב שתבדקו הוא עד כמה נוח וקל להשתמש בתנור ולתפעל אותו וכן, עד כמה נוח וקל לנקות אותו

כמובן שעליכם לוודא כי לתנור יש תכונות בטיחות כגון: כיבוי אוטומטי אשר יבטיחו שהוא לא יהווה סכנה כלשהי. המטרה היא לשמור על סביבת עבודה בטוחה בכל עת ועל כן, יש צורך לבדוק את כל ההיבטים אשר נוגעים לבטיחות התנור.

עוד דבר חשוב הוא לבדוק מיהו היצרן של תנור הפיתות והאם הוא מוכר, מומלץ ובעל מוניטין, טרם בוחרים בתנור.

תנור לאפיית פיתות

תנור לאפיית פיתות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!