הסרת שיער נשים – מה הכי משתלם?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער נשיםנשים בכל רחבי העולם מקדישות זמן באופן קבוע להסרת שיער גוף מיותר. אם נקדיש רגע למחשבה נגלה שאנחנו מבזבזות בכל שבוע לפחות שעתיים בהתעסקות עם שיער גוף מיותר. אנחנו מורטות, מגלחות, מבהירות ומסירות בעזרת קרמים את השיער שחוזר וצומח שוב ושוב בעקשנות. הסרת שיער נשים אפשרית היום במגוון שיטות כאשר חלקן מסירות את השיער לצמיתות. בעבר לא הייתה אפשרות להסרת שיער ללא צמיחה חוזרת אך היום כבר יש! רגע לפני שאת משקיעה עוד כמה מאות שקלים בטיפולי שעווה או סכיני גילוח – כדאי לבחון אופציה של הסרת שיער לצמיתות. 

כמה עולה הסרת שיער נשים בלייזר?

בשנים האחרונות המחירים של טיפולי הלייזר נמצאים במגמת ירידה. אם בעבר הטיפולים נחשבו יקרים מאוד וגם כואבים, היום כבר אפשר לרכוש סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר בכל הגוף בפחות מ-5,000 שקלים. מחירים של טיפולי לייזר נקבעים על פי הגודל של האזור כך שבעבור סדרת טיפולי הסרת שיער בית השחי, במפשעה או באזור השפם תשלמי פחות מ-500 שקלים. השקעה כספית חד פעמית חוסכת לך את הצורך בטיפולי שעווה יקרים. 

אלו שיטות הסרת שיער קיימות?

  1. גילוח
  2. מריטה בשעווה
  3. הסרת שיער עם מחט חשמלית (אפליציה)
  4. הסרת שיער בלייזר
  5. הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער גוף מיותר מתבצעת בכל חודשי השנה עם דגש על עונת הקיץ בה נרצה ללבוש בחופשיות מכנסיים קצרים, שמלות, בגדי ים וסנדלים. טכניקת הגילוח היא הזמינה ביותר אך גם זו שמשיגה את התוצאות הכי פחות טובות. הגוף נשאר חלק משיער לאחר גילוח למשך כיום או יומיים בלבד. מהר מאוד השיער צומח שוב קוצני ועבה. הסרת שיער נשים בעזרת שעווה כרוכה במריטה כואבת של קבוצות שיער. טיפולי השעווה כואבים מאוד אך הם משיגים עור חלק למשך שבוע עד שבועיים. הסרת שיער באמצעות אפליציה רלוונטית רק בעבור אזורים קטנים ומתבצעת על ידי קוסמטיקאיות מוסמכות. 

איך מתחילים להסיר שיער בלייזר?

כל שצריך לעשות בשביל להצטרף לקבוצת הנשים שכבר נפרדה לשלום מסכין הגילוח ומרצועות השעווה זה לתאם פגישת אבחון במכון הסרת שיער מקצועי. טיפולי הסרת שיער בלייזר או באינפרא מתבצעים בסדרות של 8-10 טיפולים. ניתן לרכוש סדרה שלמה או טיפולים בודדים. חשוב להבהיר שהתוצאות מושגות באופן הדרגתי כך שלאחר טיפול אחד בלבד השיער לא יפסיק לצמוח. במהלך פגישת האבחון תתבצע בדיקת התאמה קצרה ותורכב חבילת הטיפולים המתאימה. 

יש לי טיפול לייזר ראשון, מה צריך לדעת?

אל טיפולי הסרת שיער בלייזר עלייך להגיע מגולחת. ערב לפני יש לגלח היטב את האזור ללא מריטה כלל. מכשיר הלייזר זקוק לפיגמנט הכהה שבשורש השיער לטובת זיהוי הזקיק והשמדתו. אם את תמרטי שיער אותו זקיק לא יושמד וימשיך להצמיח שיער. לקראת הטיפול כדאי להימנע משימוש בתכשירים קוסמטיים מכל הסוגים. הטיפול אינו ממושך ונדרשות דקות בודדות להסרת שיער עם מכשיר הלייזר בכל אזור. 

כיצד מתבצע הטיפול?

לאחר המתנה קצרה תזמין אותך המטפלת להיכנס אל חדר הטיפולים בו תפגשי לראשונה את מכשיר הלייזר. המכשירים החדשים כוללים אפקט של קירור כך שהטיפול כמעט ואינו מורגש כלל. המטפלת מכוונת את עצמת המכשיר בהתאם לגוון העור שלך, מכסה נקודות חן ונמשים ומנחה אותך לשכב או לשבת על מיטת הטיפולים. כעת הידית של מכשיר הלייזר מחממת את זקיקי השיער וגורמת להם להפסיק להצמיח שיער. בכל טיפול לייזר כ-10% מזקיקי השיער באזור שטופל יושמדו ולא יחזרו עוד להצמיח שיער. הטיפול אינו כואב ואפשר להמשיך בשגרת היום מיד לאחריו. שימי לב לאיסור על שיזוף במשך 3-5 ימים לאחר הטיפול. 

הסרת שיער נשים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!