הסרת שיער על ידי אפילציה

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער על ידי אפילציההסרת שיער על ידי אפילציה

תחום הסרת השיער הוא תחום ותיק ורחב, כאשר השיטה הפופולארית והותיקה ביותר בתחום זה היא שיטת האפליציה. שגם נחשבת לשיטה בעלת אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר ועושה חיל בתחום הסרת השיער. השיטה מיועדת לטיפולי הסרת שיער שדורשים דיוק ועדינות מיוחד, כמו הסרת שיער מהפנים והסרת שיער עבור אוכ' בהירות שיער שפחות מתאימים להם הליכי הסרת השיער הרגילים, כמו למשל בעלי גוון שיער בהיר במיוחד,בעלי שיער שיבה או אזורים מקועקעים. שיטת האפליציה מאפשרת לכל אחד מאיתנו להיפתר מהשיער המיותר לצמיתות, ולעשות זאת 

אפילציה? רק אצל המומחים ביותר

הסרת שיער על ידי אפילציה שונה במתכונתה מטיפולי הסרת השיער בלייזר. במקום שיטת הלייזר, מדובר על מחט דקיקה החודרת אל זקיקי השיערה. המחט מחממת את זקיק השיערה ומעלה את הטמפ' שלו מעלה מעלה, כך נקרשים כלי הדם באזור, זקיק השיערה מושמד, והשיערה מוסרת לצמיתות. מדובר בהליך רפואי לכל דבר ועניין, הדורש דיוק, מיומנות וניסיון. 

מאחר שמדובר בהליך רפואי כאמור, תהליך שלשמו דרושה מקצועיות מדויקת על מנת לבצעו כראוי, ולקבל תוצאות לא פחות ממושלמות, אנו חייבים לבצעו אך ורק אצל איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון. כמו כן חשובים לא פחות הכלים בהם משתמש איש המקצוע על מנת לבצע את הליך האפליציה, ולכן חשוב להיוועץ טרם התהליך ולבדוק המלצות.

באילו אזורים בגוף ניתן לבצע תהליך הסרת שיער על ידי אפליציה?

הסרת שיער על ידי אפליציה מתאימה לשטחים בעלי שטחי פנים קטנים בגופנו, כמו גם שטחים רגישים יותר. כך לדוגמה אזור הפנים כולל אזורי הסנטר והשפם, הפטמות, אזור הטבור ופס הבטן, עצמות הלחיים והצוואר. עוד משותף לכל אלו גם דלילות השיער באזורים אלו, וכך שיטת האפילציה יכולה להתרכז בכל זקיק שיערה כראוי.

כמובן שכמו בכל הליך, הסרת שיער על ידי אפליציה שונה בין אדם לאדם. זאת באשר למגוון פרמטרים כגון צבע עור, מידת השיעור, עובי השיער וצפיפותו. לכן, טרם תחילת הטיפול יש לקבל תכנית אישית ומסודרת באשר לאופי הטיפולים שיכול להתבצע ביחס לגופך, כמות הטיפולים הנדרשת והאזורים בהם ניתן יהיה לבצע הסרת שיער על ידי אפילציה. בנייה של תכנית אישית כראוי הוא נדבך חשוב מאד בהצלחת הטיפול ומהווה חלק בלתי נפרד הימנו.

החדשות הטובות הן שתהליך הסרת שיער על ידי אפליציה יכול להיות מהיר בהרבה משיטות אחרות להסרת שיער לצמיתות. שכן תהליך האפליציה מאפשר לך לבצעו אף פעמיים בשבוע, מבלי הצורך להמתין שבועיים- חודש בין טיפול לטיפול. כמובן שמעבר לכך, את הטיפול עצמו השאירי לאיש המקצוע הנכון וסמכי עליו כי הוא יוביל אותך לתוצאות הטובות ביותר. 

האם ישנן תופעות לוואי כתוצאה מהסרת שיער על ידי אפליציה?

מאחר שמדובר בהליך פולשני מעט, הממגר את זקיק השיערה מהשורש לצמיתות, תהליך הסרת שיער על ידי אפליציה כואב במקצת. בהחדרת המחט החמה לזקיק השיערה ניתן להרגיש בצריבה קלה ובחוסר נעימות. לכן משתמשים המכונים השונים במשחת אילחוש בשם אמלה להקלת הכאב. כתוצאה מכך, יכול שלאחר הטיפול למשך שעות אחדות יופיעו תופעות לוואי שטחיות בלבד, כמו למשל אדמומיות האזור, נפיחות וצריבה קלה בעור. 

הסרת שיער על ידי אפליציה- שווה ומשתלמת

תוצאותיהם המושלמות והמדויקות של טיפולי האפליציה שתעברי שווים ללא ספק את חוסר הנוחות הזמני. מכמה דקות או שעות של חוסר נעימות, תוכלו ליהנות מחיים שלמים של נוחות, ביטחון עצמי, נעימות, עור חלק ותחושה שאין שנייה לה.

בתום הטיפולים, לא יהיה זכר לא לשיער המיותר ולא לטקס הסרת השיער החוזר ונשנה מדי חודש על ידי שעווה, שכואבת פי כמה מאפילציה או גילוח שמשאיר אחריו אינספור תופעות לוואי ואף מגביר את השיעור המיותר. 

מדובר בהליך מדויק ותכליתי, שייצור לך את החיים שתמיד רצית, ואת תחושות האסתטיקה והאטרקטיביות שתמיד חלמת עליהן.

ומילה באשר לבטיחות, שיטת הסרת שיער על ידי אפליציה בטוחה ביותר לשימוש ומומלצת גם על ידי ארגונים רפואיים. מדובר בשיטה נטולת סיכונים, ופרט לתופעות לוואי מזעריות היא איננה משאירה אחריה אי אילו בעיות. כמובן, שטרם תחילת הטיפולים, דאגי להיוועץ באנשי מקצוע מיומנים ובעל ניסיון, שיבדקו התאמתך לטיפול. 

הסרת שיער על ידי אפילציה
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!